Legenda alas roban dalam bahasa esperanto

Legenda alas roban dalam bahasa esperanto – Roban Alass lokita en la areo de teko arbaroj en Plelen, Grising, Batang, Centra Java. Vojoj konstruitaj en la epoko de Mistero Alass Robanpemerintahan generalgubernatoro Herman Willem Daendels, la Guberniestro ĝenerala de la Nederlandaj Orienthindiaj Insuloj ĝis 36, kiuj regis inter 1808-1811. Vojo pli bone konata kiel De Grote Postweg kio signifas la Post Road estis konstruita por la celo infrastrukturo disvolviĝo rezulte de loĝantarkresko.

Legenda alas roban dalam bahasa esperanto

Roban devenas de la vorto ‘prirabi’ kio signifas ke la akvo leviĝas, la vorto estas tre bone konata de marbordaj komunumoj. Roban propra vilaĝo en la distrikto Subah. Roban en marbordaj areoj en la Java Maro. La ambiance de tiu loko ĝis nun ankoraŭ estas vualitaj en densa aero de Mystique. Township Roban Roban antaŭe konata kiel Demono. Oni diris en la tempo kiu pasis, homoj Roban multaj el kiuj havas altan scion por povi ŝanĝi sin kiel krokodilo. De ĉi tiu konata stealth krokodiloj fari Roban Roban kiel Demono.


Tamen Alass Roban Roban kaj havas gravan rolon kiam vidita de la historio. Batang antaŭe konata kiel la areo kiu ankoraŭ kvieta Alass Roban loĝlokoj ne okupiteco estas hodiaŭ. Roban Alass konata kie la stealth, lelembut, kaj la ŝtelisto (ŝtelisto). La landlima regiono Kendal komencante Batang nun ĝis Pekalongan. En la momento de regado de sultano Agung de Mataram Islamo ĉirkaŭ 1620an, malakceptoj miskompreno inter VOC kaj Mataram antaŭe establitaj diplomatio en la regiono kaj provizante armilojn.

Sultano Agung intencas malkonstrui VOC kiu estas en Batavio. La fortoj implikitaj en la atako venis de diversaj lokoj en Java. Por povi subteni la logistika provizo antaŭpostenoj konstruis logistika subteno en diversaj lokoj, el kiuj en Alass Roban. En konstruado de post en Alass Roban, sultano Agung sendis Ki Bahurekso malfermi Alass Roban. Malfermante Subah supozeble komencis de la Distrikto al la okcidento. Oni intencis malfermi teron por esti uzita por kreskanta ampleksa vario de nutraĵoj fontoj por subteni la loĝistikaj bezonoj. Kiam en Kali Lojahan (Kramat), Bahurekso planas konstrui la digo.

Sed kie estos konstruita la digo estas granda ligna kruco en la rivero. Poste li meditis vendrede POND horojn por atingi plifortigoj. Tiam la ligno povas esti forigita kaj detruita, tiu okazaĵo estas nomita ngembat Watang (Lifting Wood) estis tiam uzita kiel la nomo de Rod. Eventoj ermita Ki Bahurekso poste festis kun eventoj okazas ĉiun vendredon Kliwonan POND en Batang Town Square.

Afiŝoj kiuj konstruas estas taksita al esti en la zono Balekambang, Gringsing. Ĉi tie estas konstruaĵo kiu estis supozeble la sultano de Mataram. Kunigita al la serpento statuo similas al tiu elmontrita en la Palaco Hardowaliko Mataram Jogjakarta sed sen la krono. Balekambang estas konstruaĵo sur fontoj kiuj emerĝas de la tero. En la najbareco ekzistas sufiĉe vasta marĉo kiuj nun fariĝas rizo kampoj. Povas vidi klare, ke en la ĉirkaŭaj kampoj de rizo estas la kampoj, kiuj staras sur iama marĉo, ĉar la grundo textura. Balekambang tiam uzita kiel fonto de irigacio por rizkampoj.

Alass aŭ la arbaro estis utiligita kiel loko de kadavroj pembunagan ĉirkaŭ 1808-1811 (viktimoj de evoluo De Grote Postweg), 1980 (Petrus viktimoj de la nova ordo) kaj la alta nombro da trafikakcidentoj ĝis nun.

Malĉefa efekto de ĉi tiu disvolviĝo estas la detruo de arbaroj en Java, precipe la nordan regionon. Sed tio estas farenda por akceli ekonomian kreskon en la nederlanda koloniigistoj kvankam tre efikon sur la vivoj de la homoj en la ĉirkaŭa areo.

Aliflanke, terura afero estas la nombro de mortiĝoj pro la procezo de disvolviĝo. De iuj referencoj kiujn mi ricevas, portante ĝis miloj da indiĝenaj homoj estis viktimigita dum tiu tempo.

Krom la supre, kiam la nova ordo, roban Alass areon iam uzata kiel dumpingo teron korpoj de viktimoj de la kaverno operacio ĉe la tempo ĝi estis konata kiel Petrus aŭ mistera pafistoj ĉirkaŭ la 1980aj jaroj. Tiu estas bazita sur la nombro de vivantaj atestantoj, kiuj diris, ke la plej multaj el la viktimoj Petrus tiam forlasis lin en ĉi roban Alass areo.

Ne nur tio, en la areo ankaŭ havas ofte trafiko akcidentoj kaj laŭdire havas multajn mortis rezulte de la akcidento. De la informo mi akiras klarigas ke ĝi estas la intenseco de la nombro de akcidentoj en ĉi tiu areo estas sufiĉe alta roban Alass.

Alass aŭ la arbaro estis utiligita kiel loko de kadavroj pembunagan ĉirkaŭ 1808-1811 (viktimoj de evoluo De Grote Postweg), 1980 (Petrus viktimoj de la nova ordo) kaj la alta nombro da trafikakcidentoj ĝis nun.

Malĉefa efekto de ĉi tiu disvolviĝo estas la detruo de arbaroj en Java, precipe la nordan regionon. Sed tio estas farenda por akceli ekonomian kreskon en la nederlanda koloniigistoj kvankam tre efikon sur la vivoj de la homoj en la ĉirkaŭa areo.

Aliflanke, terura afero estas la nombro de mortiĝoj pro la procezo de disvolviĝo. De iuj referencoj kiujn mi ricevas, portante ĝis miloj da indiĝenaj homoj estis viktimigita dum tiu tempo.

Krom la supre, kiam la nova ordo, roban Alass areon iam uzata kiel dumpingo teron korpoj de viktimoj de la kaverno operacio ĉe la tempo ĝi estis konata kiel Petrus aŭ mistera pafistoj ĉirkaŭ la 1980aj jaroj. Tiu estas bazita sur la nombro de vivantaj atestantoj, kiuj diris, ke la plej multaj el la viktimoj Petrus tiam forlasis lin en ĉi roban Alass areo.

Ne nur tio, en la areo ankaŭ havas ofte trafiko akcidentoj kaj laŭdire havas multajn mortis rezulte de la akcidento. De la informo mi akiras klarigas ke ĝi estas la intenseco de la nombro de akcidentoj en ĉi tiu areo estas sufiĉe alta roban Alass.

Tamen, mi estas iom malpli konsentas se akcidentoj kiuj okazas en la areo Alass roban nur kaŭzitaj de la ago de astraj estaĵoj nur. Tamen la ĉefa faktoro estas ankoraŭ la homa mem malriĉuloj vojo kondiĉoj en la areo ne estis tiel bona roban Alass vojeto vojoj en aliaj areoj.

KONDIĈOJ Alass Roban

La stratoj estas tiel supren kaj serpentuma supren sur monteto kun granda-granda teko ombro arboj. Mistero hantis vojoj konata Alass Robankarena multaj nekutimaj okazaĵoj kaj la nombro de akcidentoj. En la longa irejo (centro) estas sekureco monumento. Ne malproksime de ĝi estas la tombo de ŝejko Alta ruinoj ke iam regis la areon, sed la tomboŝtono por memorfesti falintaj apud unu el la teko arbo estas sufiĉe granda.

Centra Linio (malnova) Alass Roban estis konstruita fare de la nederlandanoj, ne malproksime de la malnova trako estas Goao Japanio. Goao Japanio estis konstruita ĉirkaŭ 1942 por la japanoj. Rod trovitaj 2 Goao en Japanio, nome en Alass Roban Roban kaj turka. Goao Japanion en Alass Roban ekzistas proksimume 13 artefarita kaverno buŝo kiam romusha kaj 1 natura kaverno. 1 kaverno kun profundo de 30 metroj, kaj 12 aliaj inter 5-20 metroj lokita proksime de la malgranda rivereto vicigitaj. 1 natura kaverno situas sur monteto.

Por artefarita kaverno kiu supozeble profundo de 30 metroj povas akomodi 8 benzinujo kiam la benzinujo grandeco. Malgranda rivero kiu estas proksime de la kaverno montriĝis eksa deponejo vojo kiu konektas la malnovan linion kun la cirkla vojo nove konstruita jaroj.

Goao Strandoj Roban estis konstruita ĉirkaŭ 1942 kaj uzita ĝis 1948 fare de la japanoj. Goao situas proksime de la strando Roban Ngodek tempo sufiĉa larĝa kaj profundo de 20 metroj. Laŭ atestantoj la fundamento de la unua japana havenoj al la batali Indonezio kaj Nederlando. La kaverno estas uzata kiel kaŝejo fare de la japanoj. Japanio en 1945, kiam la sendependeco ne eliras el Indonezio, ili jam malaperis el Indonezio post liberigi aliancano atombomboj sur Nagasaki kaj Hiroshima.

MISTERO Alass Roban
Kvankam fama kiel teko arbaroj ‘timige’ en Centra Java, tiu loko havas sian propran historion. Aparte en la ” pasinteco ‘, kiam novaj vojoj estas konstruitaj Alass Roban indonezia registaro ne ekzistas. Ĉiuj tipoj de veturiloj, de publikaj busoj, kamionoj por privata veturiloj devas trairi tiun vojon.

Unu kutimon, ke miaj gepatroj faras kiam ni -putra-filino-juna vojaĝas per privata aŭto de Orienta Java al Centra Java dum la lernejaj ferioj la infanoj. Kaj tio signifas kruciĝo vojo laŭlonge de la norda marbordo de Surabaya al Semarang, plus Jogjakarta, Solo ĝis Temanggung kaj Parakan.

Unu el niaj preferataj vojo kiel infanoj sub dek kvin jaroj estas Alass Roban, kompleta kun ĉiuj rakonton ‘timige’ havas. Kiel lia kondiĉo kiel parto de la Grote Postweg, glitigaj vojoj sen lumigado nokte kun la kurboplena vojo snaking alias kiu povas fari la stomakon naŭzo, ĝis la rabisto aŭ rabistoj kiuj atendas en strategiaj lokoj.

Inkluzive de ‘wingitnya’ aŭ la hororon de la arbaro en la vidaj priskribo. Antaŭ eniri al la arbaro kaj poste el la arbaro, estas tiom da restoracioj kaj postenoj de manĝo. Inkluzive kapridon satay Subah Valin areon bela fama. Sed iam en la arbaron ĝis 1 km, ne budo io, kio povus esti uzata kiel ‘ngiras’ aŭ aperitivo nutraĵoj.

Kvankam fama kiel teko arbaroj ‘timige’ en Centra Java, tiu loko havas sian propran historion. Aparte en la ” pasinteco ‘, kiam novaj vojoj estas konstruitaj Alass Roban indonezia registaro ne ekzistas. Ĉiuj tipoj de veturiloj, de publikaj busoj, kamionoj por privata veturiloj devas trairi tiun vojon.

Unu kutimon, ke miaj gepatroj faras kiam ni -putra-filino-juna vojaĝas per privata aŭto de Orienta Java al Centra Java dum la lernejaj ferioj la infanoj. Kaj tio signifas kruciĝo vojo laŭlonge de la norda marbordo de Surabaya al Semarang, plus Jogjakarta, Solo ĝis Temanggung kaj Parakan.

Unu el niaj preferataj vojo kiel infanoj sub dek kvin jaroj estas Alass Roban, kompleta kun ĉiuj rakonton ‘timige’ havas. Kiel lia kondiĉo kiel parto de la Grote Postweg, glitigaj vojoj sen lumigado nokte kun la kurboplena vojo snaking alias kiu povas fari la stomakon naŭzo, ĝis la rabisto aŭ rabistoj kiuj atendas en strategiaj lokoj.

Inkluzive de ‘wingitnya’ aŭ la hororon de la arbaro en la vidaj priskribo. Antaŭ eniri al la arbaro kaj poste el la arbaro, estas tiom da restoracioj kaj postenoj de manĝo. Inkluzive kapridon satay Subah Valin areon bela fama. Sed iam en la arbaron ĝis 1 km, ne budo io, kio povus esti uzata kiel ‘ngiras’ aŭ aperitivo nutraĵoj.

Iklan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s